Besiktning!

Imorgon är det dags för besiktning av lägenheten.
Läste pappret på vad man med fördel bör göra innan besiktning, plocka ner tavlor, rulla ihop mattor, dra ut alla möbler 20 cm från väggen.
Detta var det bra om man kunde göra.
Och något som definitivt skulle göras var att sätta tillbaka saker som man plockat bort, typ badkar, dörrar osv.
Men vet ni vad!
Det skippar vi just nu!
Dörrarna står ju i källarn och badkaret med...längst in!

Så det får de ha överseende med..Aldrig varit med om att man ska göra allt detta innan en besiktning av lägenhet?!
Men alla har sina sätt ;)
Det visar ju bara att de är noga med sitt arbete :)

Så har städat toaletten idag, vilket definitivt behövdes. Har diskat hälften av disken.
Ska ta och laga lite köttfärssås och spaghetti (snabbmakaroner) ;) Sen ska jag ta sista disken efter det och sen göra rent ordentligt på diskbänken i köket. Få bort all denna kalk som sätter sig så duktigt!
Ingen idé att göra rent spisen innan jag gör köttfärssås heller, det stänker ju bara överallt!

Vildingen i magen gympar på bra idag :)
Igår rörde han sig knappt alls som jag kände.. Men det är ju olika från dag till dag.

Ser så fram emot flytten så man får fixa i hans rum och göra fint!
Och i resten av lägenheten, känns lite smådumt att flytta när jag är gravid men det är ju som det är :)
Tur att det finns folk som vill hjälpa till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0