Bokbeställning!

Jag älskar verkligen att läsa böcker så la precis en duktig beställning på massa pocketböcker.
Främst var det en del biografier och även Millenium serien.
Mina favorit serier har inte kommit ut i pocket än dock..
Viveca stens Sandhamns serie och Katerina Janouch serie om barnmorskan Cecilia Lund.
Älskar dem båda två!
Sen fick det bli grabben i graven bredvid och familjegraven :)
Hoppas det är bra!
För jag verkligen slukar böcker!

Var inte länge sen sist som jag la en beställningen men alla dem är utlästa typ så :)
Beställde även Stora boken om barn! :)
Någon som har några åsikter om den?





Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Vad roligt att du är med och tävlar! :)

2011-08-24 @ 20:49:00
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Ja, en väldigt onödig kommentar :/ Jag får ju aldrig såna där kommentarer, därför man tänder till lite extra :P

2011-08-25 @ 15:42:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0