Förkyld!

Inte så mycket men tillräckligt för att det ska vara riktigt synd om mig! ;)
Haha.. Gjorde en stor tabbe igår.
Älsklingen kom hem med Halstabletter (Halls från apoteket) Och vet ni vad, sockerfria och = laxerande verkan om man överkonsumerar.

Denna upptäckt gjorde jag tyvärr när jag proppat i mig halva påsen då halsen absolut inte ville bli bättre av någon av dessa alla tabletter.
Så jätte jobbig mage igår också.. Men det får man ta! ;)
Jag behöver ju få ut allt, varit bra trög i magen stor del av graviditeten!

Gjorde även en matlista för de två kommande veckorna och det underlättar verkligen en hel del!
Nu behöver vi inte handla på två veckor, kanske komplettera något lite men annars är det lugnt.
Och det blir inte en massa ondödig och onyttig mat.

Haha och igår kunde jag inte hålla mig när Sarah hade en Wubbanubb över..
En liten söt Elefant!
Haha så det blir en till i samlingen ;)
Men sen är det nog bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0