Första sparken :)

Som någon annan än jag kunde känna var idag :)
Älsklingen kunde känna skorven i magen...Han buffa tre gånger på pappas hand <3
Helt underbart, och som jag längtar efter dig!
Men han är en riktig buse, när man vill känna på utsidan så slutar han ju röra på sig!

Nu vill jag verkligen ha diskmaskin kan jag säga!
Är trött på att diska!
Försökte vara duktig och diskade när det var lite disk (Vilket innebär att man får diska varje dag!)
Men det funka bra, men sen strunta jag i det en dag och då har jag världens hög!
Har sakta men säkert betat av berget idag.. Har en stor plåt och alla tallrikar kvar nu i princip.
Men det är så tråkigt för så fort du är klart, så finns det ny disk..

Saknar min Simpen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0