Klagomål...

Det finns en liten fröken som är väldigt duktig på att klaga på att jag är dålig på att uppdatera bloggen..
Bullshit tycker jag rent ut sagt ;)
Denne är inte heller perfekt, men hon är bra söt!
Så ska väl ta och bättra mig, så får vi se vem som får klaga sen ;)



Var hos henne och hälsade på igår, mys :)
Diskutera allt mellan himmel och jord som vanligt :)
Skönt att få ventilera vissa saker ibland kan jag säga.
Gårdagen var inte så rolig direkt..
Blä, känns som man aldrig har mat hemma, och att jag äter för onyttigt.
Så efter min frukost blev det dusch efter mycket protester från mig och sen åkte vi och handla bra mat!
Fisk och potatis!
Sen handla älsklingen en Bilar DVD och Bilar Bok till skorven :)
Stolt han var!  <3



Sen efter mycket velande fram och tillbaka åkte vi mot Västerås och Köping.
Stannade på Stadium och köpte skötväska till skorven! Helt underbar prislapp på den ;) 99:-
Köper du en skiphop går de ju på 800:- minst..
För en helt vanligt väska, så nej.. Helt nöjd med mitt köp!


Lillfisan älskar väskor! <3

På väg mot Köping sen börja motorlampan lysa.. Jag är så trött på bilar!
Ska bli så skönt o flytta sen så man slipper vara så beroende av bilen.
Får bli en billig bil sen som man kan laga själv.

Sen på kvällen åkte jag och älsklingen hem i regnvädret, man såg ingenting!
Och vatten, vatten överallt!
Idag är det bara slappdag för mig, har tagit en tvättid och ska kanske orka ta hand om diskberget som än en gång bildats på köksbänken..

Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Sis

Fin väska!:)

2011-08-22 @ 12:24:08
URL: http://parvelungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0