Måndag!

Måndag idag då :)
Har precis kört in en dubbelsats köttbullar i ugnen!
Var ett tag sen jag gjorde sist nu, men nu tryckte jag ihop allt i en mindre plåt för att underlätta vid disken sen ;P

Har läst ut min bok idag också.. Sååå bra!
Men bara vänta till den 17e aug nu så jag kan beställa nästa i serien :)
Det blir braaa!

Och vet ni!
Igår tror jag att jag faktiskt kände skrovens buffar på utsidan av magen!
Men jag är inte säker, det var svårt att avgöra men tror nog att jag kanske kanske kände.
Vill så gärna att Andreas ska kunna känna skorven med.

Igår rensa jag alla gömmor på massa onödigt skräp!
Har en förmåga att lägga undan papper och sen glömma bort den, alltså var det nog inte så viktigt med tanke på hur mycket jag slängde igår för det var en hel del!
Men det är ju bara bra nu inför flytten att få rensa lite :)

Har beställt lite lakan och så idag, dels ett stort underlakan då vi har samma bäddmadrass sen vi köpte nya sängarna, blir skönare än att lägga två små på tvären..Dessutom var det resår på det här (Lat jag vet..) :P
Sen lite påslakan och örngott också, gillar typ inget av det vi har nu..
Urtvättade, så har tänkt byta tvättmedel, och använda sköljmedel regelbundet. Kan nog göra en hel del.
Vet inte om det kan bero på brudkistan också? :S

Jaja, men nu är nytt beställt och det ska inte användas förrän det är kattfritt här!
Vill inte ha en massa katthår på saker där bebisen kommer ligga.. Det räcker med att det är ett helvete att få rent soffan..

Älskar ju katten så mycket och vill så gärna behålla henne men det är riktigt svårt med barn, skulle gå och vara så orolig så tyvärr kommer hon få flytta snart :(


Kommentarer
Postat av: Simoné

skriv lite ;)

2011-08-10 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0