Min nya blogg..

Tänkte att jag skulle ta och skriva lite om våran väntan efter vår underbara lilla skorv.
Är i vecka 18+2 idag, om jag inte tar fel och idag har han buffat en hel del i magen :)

Jag är så otroligt lycklig över att jag faktiskt är gravid!
Det känns som om man har försökt bra länge... Men sen får man ju ta med min enorma tidigare övervikt att jag av den fick problem med mensen och ändå inte kunde bli gravid just då..
Men tillslut lyckades vi :)
Och lyckan är enormt!

Och snart flyttar vi hem till Köping också.
Kommer hem till min plutta <3
1 november och det känns bra långt dit!

Skorven är beräknad till den 6e januari :)
Men det är ändå rätt bra då hinner vi komma iordning i nya lägenheten innan han kommer.

Ska försöka lägga upp lite bilder sen!


Kommentarer
Postat av: Simoné

Det var på tiden!! :)

2011-08-07 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0