Uppe med tuppen!

Ja, fast såhär sent gick jag inte upp utan har varit vaken sen klockan åtta!
Ruskigt bra för en som normalt går upp vid 10-11.
Men för det har jag inte gjort något vettigt än ;)

Gjorde en kladdkaka igår kväll och städa på toa, tog halva disken som älsklingen varit så snäll och tagit första halvan.
Blev lätt middag igår, åt faktiskt inte mycket alls igår.
Tre smörgåsar till frukost med ost och sen åt jag inte förrän typ 5 på kvällen och så lite glass och en bulle.
Inte så nyttigt nej, men det ända jag är sugen på nu är bullar :S
Har knappt någon matlust, inte direkt hungrig.
Men jag äter ju lite iaf ;P
Det resulterade i en kvällsmacka halv ett inatt.
Men sen kunde jag sova efter den också ;)

Älsklingen åkte till skolan vid åtta och då vakna jag när han skulle åka.
Så jag tänkte att jag kan lika gärna gå upp.
Har en del att göra idag, vilket jag hunnit om jag gått upp 11 också men vet att jag är så mycket tröttare då.
För att jag sover för mycket men men :)
Idag känns det bra!
Ska snart äta frukost sen dammsuga och duscha och göra rent spisen.

Senare ska jag iväg en sväng till ÖB och köpa lite glödlampor, dom ska ju försvinna och det gillas inte :P
Vet att det är bättre med energilampor men sitter kvar i det gamla att de tar sååååå lång tid innan de tänds och så konstigt blått ljus.

Sen ska jag köpa lite fikabröd och så iväg till lasarettet en sväng :)
Och sen får vi främmande på eftermiddagen av mormor och morfar, trevligt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hälsa mormor å morfar!:)

2011-08-31 @ 10:06:11
URL: http://parvelungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0