Vart jag mig i världen vänder...

Står jag här med tomma händer.. ;)
Nää inte då!

Ny vecka igen då och älsklingens sista jobbvecka, så skönt för honom :)
Sen på måndag är det skoltajm för honom!
Det blir nog superbra :)

Jag har tagit tag i lite disk idag.
Ska ta och göra pannkakor till kvällsmat och så ska jag försöka damma lite, så det ser hyffsat ut på visningen på onsdag.
Försökte gömma märkena i tapeten lite i förrgår och det lyckades faktiskt.. Ur vissa vinklar iaf..
Får väl helt enkelt se vad dem säger vid städbesiktning/inflytt av nya hyresgästen.
Bara hoppas vi har en jäkla tur med det där!

Hade lite mys igår, åt lite onyttigheter och mös med en film.
Rango, den var väl sådär men den dög väl att titta på men inte skulle jag ge den högsta betyget som den har fått..
Tycker alltid att filmkritiker ger så konstiga betyg!
Men man måste ju gå på nitlotterna någon gång också!

Vann auktion på tradera igår föressten!
Babyvakt till skorven, helt ny och oanvänd till halva priset!
Det är bra! ;)

Skorven har börjat sparka högre upp nu också :)
Kände sparkar igår på sidan av magen i höjd med naveln.
Vill att magen ska bli större så det syns mer att jag faktiskt är gravid!


Första plaggen jag köpte till Skorven i rätt färg den 3/8-2011 <3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Hejsan! :)

Du som är gravid kanske vill vara med och tävla om en liten goodiebag med innehåll som lämpar sig för den som snart ska ha barn/precis har fått barn. :)

2011-08-23 @ 21:31:52
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0