Wubbanubb!

Fick min wubbanubb till Skorven idag :)
Jätte söt var den! Hoppas han tycker om den bara, men det ska nog inte vara några problem!


Visst är den söt?? :)

Besiktningen här om dagen gick över förväntan, trodde de skulle kolla mycket mer än va dem gjorde.
Får se om det hinner upptäcka märkena på visning, städbesiktning eller de 2 veckor som nya gästen har på sig att anmäla fel..
Bara hoppas hoppas!
Det finns ju en buffert i värsta fall men vore ju väldigt skönt att slippa ;)

Tänkte ta kort på min egna wubbanubb samt alla kläder jag köpt till skorven men batteriet på kameran var dött så det får bli en annan dag!
Tappa liksom sugen när jag var tvungen att lägga den på laddning..


Och min mage är inge rolig! =/
Måste ut och gå mer, men blir aldrig av..
Får komma överens om en deal med älsklingen..
Och så är jag SÅ trött på korv och makaroner!
Vill göra mitt potatismos men finns ju så dåligt med potatis nu!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0