Tjugoförsta december..

Jag vet att jag har varit helt kass på att uppdatera bloggen!
Men här har det inte alls hänt så mycket.
Magen har växt och tiden har gått väldigt fort!
Pysen rör sig massa i magen och jag har nu lyckats få foglossning, men ska vara riktigt glad att den kom såhär sent.
Det mesta gör ont just nu :P Och är väääldigt osmidig..!
Plocka upp något jag tappat på golvet? Näää.. Låter det ligga tills älsklingen tar upp det istället :P
16 dagar kvar nu till BF!
Bara hoppas han stannar inne över nyår, sen är jag mer än nöjd med den här graviditeten ;)
Har följt SF kurvan fint hela tiden och alla värden har sett bra ut varje gång och hjärtljuden har varit jätte bra också :)
Hade lite högt blodtryck förrförra gången men det hade gått ner igen nu till sist som jag var där :)
På lördag är det Julafton.. Mysigt!
Det blir som vanligt uppe hos moster :)
Och lite mys hemma på förmiddan med älsklingen och byta julklappar.
Älsklingen ligger och sover, vilket jag också borde göra men har så svårt att somna på kvällarna!
Inte för att han rör sig men jag kan verkligen inte komma till ro.
På dagarna går det jätte bra att sova för då är jag bra trött men på kvällarna är det bra segt att somna även om jag hållt mig vaken hela dagen..
Vill träffa pysen nu! eller ja.. snart.. ;)
Längtar så mycket men det är verkligen inte lång tid kvar!
Undrar var tiden tagit vägen, det är helt sjukt!
Nyss var vi i London, känns det som iaf.. :P Och det var i April.
Nej nu ska jag kika vidare på skilda världar och sen ska jag försöka få ro till att somna!
Pussokram och God Jul och Gott Nytt år på er få som läser!
Kan ju knappast lova att jag hinner uppdatera något mer.. Speciellt när älsklingen har jullov och är hemma hela dagarna med mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0