Barnkammaren..

Börjar sakta men säkert faktiskt ta form :)
Vi har rensat bort alla kartonger ur rummet nu och dessutom gått igenom allt och rensat och sen ner med det mesta i källaren.
Ligger en hel del småsaker där inne nu men det ska bort det också så småningom. In i kläkammare och matta in i vardagsrummet.
Sängen är ihopsatt och sen ska jag ta och sätta ihop skötbordet också och lite småsaker.
Sen ska jag ta och tvätta och sortera alla hans kläder och in med det i hans garderob.
Köket är väl så gott som klart, gardiner ska upp och duk och så ska jag ta och plocka in allt i vitrinskåpet men dem sakerna är blandade med saker från vardagsrummet så det får vänta tills vi har fått tapetserat här hemma.
När de nu behagar göra det..
Är så drygt att vänta och inte få datum och tid på när dem ska göra det!
Har saker som står överallt och kartonger!
Vanligtvis när vi flyttar så har jag gjort klart allt förutom "dekorera" efter en vecka, och nu har vi snart bott här i två veckor och det är verkligen saker överallt!
Men tålamod är en gravid kvinnas bästa vän! ;)
Vill ju ha allt klart till i jul!!
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: alex

Uppdatera kvinna:D

2011-11-22 @ 12:49:41
URL: http://parvelungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0