Blocketsyndromet..

Kanske man kan kalla det?
När folk ringer och säger att dom ska komma och köpa/titta på en sak.
Man anstränger sig och skruvar isär, (i detta fall skrivbordet) så att de får in det i bilen då hon bad mig om detta.
Javisst säger jag och är klar efter en kvart.
Hon hade nästan en timmes bilfärd hit från sig.. Så jag tänkte inte mer på det på ett tag.
Ställde ut hela skrivbordet i hallen.
Det gick två timmar.. det gick tre timmar.. Och nu sitter jag här och klockan är nästan tre! 6 timmar senare och jag har inte hört ett ljud från henne.
Kan man missförstå saker så mycket?
För som jag förstod skulle hon åka på en gång, då hon bad mig skruva isär allt samt att hon sa att "jag ringer när jag närmar mig för vägledning sista biten"
Det var likadant när vi skulle sälja kissen, det ringde en.. visserligen skulle hon återkomma om datum veckan efter som hon kunde komma och kolla men. :P
Tycker det är så konstigt bara..
Är inte irriterad eller så, men det är lite kul hur människor är. :P
Kanske borde göra blocket mer som tradera i vissa avseenden? ;)
Älsklingen ringde för en timme sen och berätta att någon från hyresvärden ringt och sagt att ny termostat kommit och att han skulle försöka hinna idag, om inte så skulle det göras imorgon, häärligt.. naturligtvis blir det lagat lagom tills vi ska åka bort över helgen igen.
Åker på förmiddagen imorgon och sover borta en natt, sen hem på kvällen där, och sen på söndag ska vi till stockholm och kika på Lasse! :) 
Så blir borta hela dagen, alltså äter vi inte hemma på hela helgen typ :P
Men det är väl bra att det blir gjort! Få se om man får någon lägre hyra..det vore ju ett plus faktiskt.
Längtar till nästa BM besök :)
Då ska älsklingen nämligen följa med, jag har själv varit där två gånger och lyssnat på hjärtat men han har varit i skolan och därför inte kunnat följa med, men nu lyckades jag ta en tid nästa måndag så han kan följa med och få lyssna!
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: marina

så dålig stil av såna människor!!

2011-10-06 @ 21:02:48
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0