Grop under naveln..

Har jag fått, känns helskumt :S
Ringde in till förlossningen och fick inget vettigt svar av dom, hade nog mest det vettigaste svaret själv.
Tror att det är magmusklerna som delat på sig och vad jag kan hitta på nätet så ska det inte vara farligt iaf.
Men ska dubbelkolla med BM imorgon, samt ringa om min höft.
Den har inte blivit bättre alls, och nu kände jag när jag stod och diska att jag får ont i ryggen av den så det är ju inte superbra..
Tror inte lillskorven mår nå dåligt av gropen heller för han rör sig som vanligt och det känns ju bra iaf :)
Det sticker till lite i magen och gör ont.. mitt på under naveln, vet inte vad det beror på men tror jag känt lite så förut någon gång.. Det känns liksom långt ut på magen, inte så mycket inuti liksom.. ähh svårt att förklara. :P
men nu ska jag ta mig mot sängen tror jag!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0