Kylskåp...

Är definitivt ingen överskattad pryl, snarare tvärtom!
Har ätit frukost på donken varje dag sen i Onsdags.. Känns inte speciellt ekonimiskt.
Men gravid ju så måste äta annars svimmar jag!
Felanmälde det i Onsdags, och på fastighetsskötaren lät det som han skulle komma tillbaka inom en timme, kanske samma dag. Inte att jag skulle sitta här idag MÅNDAG och fortfarande ha ett trasigt kylskåp.
Så ringde felanmälan igen, och fick till svar att det brukade ta upp till en vecka, men HALLÅ!?
Sa ju till han som var här då att den varje gång som den lagt av hinner få rumstemperatur, och ibland går det inte alls att starta och den går endast på max..Då kanske det är lite smått bråttom? eller?
Iaf sa att det varit helt trasigt sen han var och kolla, inte bara dålig kyla.
Och visst det skulle komma någon, men fick inget svar på om det skulle ske idag..
Ska man kräva sänkning av hyran?
Kan man göra det? Är ju medlem i hyresgästföreningen så..
Gått in i vecka 27 nu också!
Tycker verkligen tiden bara flyger förbi!
Snart är det bara 10 veckor kvar tills vi får träffa våran lilla skorv.
Ska bli skönt att flytta snart också då det är väldigt ensamt hemma nu utan min lilla fis.. :(
Men det känns verkligen som att hon har fått komma till ett bra hem så det var trots allt ett bra beslut..
Mitt lilla hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0