Lång lördag..

Gårdagen blev väldigt lång.. Upp tidigt sen iväg till släktingar som bor 13 mil härifrån.
Kom dit vid 11 på förmiddagen sen iväg och äta lunch med dem klockan tolv, sen handla och sen hem till dem och umgås och fika.
Sen iväg en tur till för att handla lite mer sen var klockan redan 5, Vi blev kvar en timme till och sen åkte vi hemåt.
Men då var det dags för mig att äta igen så stannade till på Max i Örebro och åt där.
Älsklingen gick in och beställde medan jag satt kvar i bilen för att ringa ett samtal..
Hade nämligen tyckt att skorven rört sig annorlunda mot vad han brukar.
Inte lika hårt och inte lika mycket, men jag hade ju känt av honom.
Så jag tänkte att det är lika bra att bara ringa och höra om det kan vara så.
Men då tyckte BM som jag fick prata med att vi skulle komma in och kolla, så sagt och gjort.. Bara ta sig från Örebro till Uppsala och Akademiska.
Så efter kanske drygt två timmar var vi framme i Uppsala.
De koppla på en sån där för att mäta hans puls och så fick jag ligga med den en halvtimme.
Pulsen variera allt mellan 132-180 liiite skillnad! 
Hög var den när han rörde på sig...
Allt såg iaf bra ut enligt kurvan, men så fick vi vänta i över en timme på att få prata med läkaren som också gjorde Ultraljud :)
Och alltid lika mysigt att få se skorven ju! <3
Han låg med huvudet neråt och så låg han och sög på tummen <3
Åh jag vill träffa dig nu!!
Gick även in i vecka 29 igår, så så långt är det ju inte!
Läkaren sa att det helt enkelt kan vara så att de har såna dagar då de inte alls är lika aktiva som annars så.
Jätte trevligt personal måste jag säga! Känns nästan lite synd att det inte är där man ska föda sen.
Men tvivlar ju inte på personalen jag ska ha sen vid födseln heller! :)
Så det blev en lååång lördag, kom väl hem halv tolv-tolv..
Idag har han däremot rört sig nästan hela tiden, sparka dessutom på mina revben ordentligt!
Inte skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0