Segdag..

Baah!
Gick upp vid åtta idag och åt frukost, nu har jag hunnit sova någon timme i soffan.. :P
Skitseg, och så trött på att få ont hur man än ligger, sitter.. Och bara tanken på att det kommande veckorna bara kommer bli värre och värre, ja det är ju bara vänja sig.
Tänkte packa en kartong med saker idag, rensa bland sängkläder och torka ur alla skåp som jag har tömt hittills..
Än har jag inte hittat den orken.. :P
Få se, kan bli bättre mot eftermiddagen. brukar kunna vara seg på morgonen ändå.
Men tror jag hade rejäla sammandragningar igår när jag skulle lägga mig så får ta det lite lugnt idag.
Hade tänkt ta de jävla fönstrena som är kvar också men det är jag verkligen inte sugen på!
Blev åtminstone klar med garderoben igår :)
Allt är tömt där och urtorkat!
Packade även ner glasen som stått på bänken i en, två veckor :P
Det är ju åtminstone en väldig tur att jag förbereder så mycket som möjligt med städningen, för skulle aldrig orka städa allt på en dag som jag annars gjort när vi flyttat.
Vad tjatigt det blev om mitt städ i flytten haha :P
Ähh läs inte om ni inte vill helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0