Sovmorgon!

Gud vad det var skönt att sova länge idag! :)
Brukar annars gå upp när älsklingen åker till skolan, för att jag vill kolla på The Voice samt inte sova bort hela dagen.
Men idag tog jag sovmorgon!
Så himla skönt!
Sov bra inatt med för en gång skull förutom att jag var upp på toa för jag var dålig i magen =/
Blä, jätte ont.. värsta jag vet.
Skittrött och nej då måste man sitta på toa :S
Syster var snäll och fotade magen igår <3 Hon är så duktig :)
Pysen lever runt ordentligt i magen iaf!
Igår när jag hade ont så verka han ju knappast lida av att mamma mådde dåligt ;)
Kändes som han försökte ta sig ut typ.. :P
Men det är så härligt att känna honom röra sig i magen <3

Kommentarer
Postat av: Sis

Var jättekul å fota ju!:)

Måste ta lite bilder ute sen å i dagsljus!:)

2011-10-26 @ 18:22:30
URL: http://parvelungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0