Barnmorske besök!

Var till barnmorskan igår :)
Och alla värden och mått osv såg jätte bra ut!
Så jag är supernöjd!
Järnvärdet var bättre än vid inskrivningen :P
haha, har ätit Niferex varje dag men nu tyckte hon det räckte med var tredje dag.
Vet inte hur jag ska lyckas med det, får nog ta och sätta upp en kalender på kylskåpet så jag får pricka av.
Vet inte hur jag ska lyckas annars, har så svårt att få in rutiner, fick till det riktigt bra att ta både niferex och folsyra varje kväll innan jag går och lägger mig men nu blir det krångligt.. :O
Det löser sig nog.
Fick lyssna på hjärtat och det slog fint med 145 slag i minuten <3
Börjar verkligen längta efter honom nu.
På ett sätt känns det som det är väldigt långt kvar och samtidigt känns det som att det är dags väldigt snart!
Helt förbered blir man väl aldrig, man kan ju aldrig veta hur det ska bli..
Vårat kylskåp är sönder, mycket irriterande, men snälla fastighetsskötaren har varit här och tittat och skulle hämta saker så han kan laga.
Det är lite smått irriterande när det bara fungerar ibland och hinner bli rumstempererat emellan gångerna.
Det ska ju slå ifrån, men inte så mycket..
Jag som hoppades på nytt kylskåp :P
tji fick jag haha, men det är ju sak samma när vi ändå flyttar snart.
I helgen blir det åka till mamma och någon vän kanske.
Ska ju även lämna iväg min kisse, men det blir bra för henne där :)
Bara man kommer ihåg att berätta alla detaljer, så som att han ska låsa dörren annars har han bara katt i någon timme..
I början är hon så rädd och osäker på nya ställen så hon försöker ta sig ut, och är det inte låst så lyckas hon.
Men det blir nog bra :)
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0