Dålig update..

Förlåt för den men blev att sova borta i helgen även fast jag verkligen inte har någon lust med det sen jag blev gravid.
Och även sen jag insett att min tid med kissan är lite begränsad..
Den som skulle komma och kika förut hörde aldrig av sig mer men nyss ringde en farbror som ville komma och titta på henne.
Han lät trevlig och bodde på landet utanför Uppsala ensam, så tror hon kan trivas där. Lugnt och hon får vara som hon är.
Kanske får hon komma ut sen också..åtminstone i koppel.
Det blir bra för henne! Men det skär i mitt hjärta :(
Gud, nu tjurar jag snart igen.. Det är inte lätt att vara gravid, så sjukt känslig.
Sen är det ju knappast roligt ändå att sälja någon som man är så fäst vid.
Men det är nog det bästa, hon får mer uppmärksamhet av honom än vad vi kan ge henne när Skorven kommer.
Ska snart iväg till Lernia igen, sen ska jag vänta på att han hör av sig, om han gör det idag.. Det vet jag ju iofs inte.
Sen kommer älsklingen hem vid halv fem typ :)
Så ska vi ta och äta mat då, blir nog lasange idag..Får vänta lite länge på maten så då orkar jag inte laga en massa.
Imorgon blir det nog kanske fisk. :)
Panerad röspätta med potatis och äggsås! mums!
Handlade lite småsaker på IKEA i fredags till skorven för presentkortet som älsklingen fick när han slutade på jobbet.
En bilmatta t.ex ;) Som en stolt blivande pappa köpte :)
Så som sagt det mesta har vi nog nu.. Är bara lite kläder och sen saker jag behöver, typ amningsbh, osv och blöjor och salvor osv.
Nej nu ska jag ta och göra mig lite iordning.. Få se om jag ska äta något mer innan jag ska iväg också!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0