Elektropop!

Haha ja vad tror ni??
Blir det höstens plåga? Man vet ju aldrig ;)
Riktigt kul var den iaf!

Kollade ju på Idol igår, så missa Ensam mamma söker.. Men jag vet inte tycker det har spårat ur lite..
Ska ta och kolla när vi får nya datorn för på den här lilla går det inte att titta, bara laggar hela tiden.
Idag har jag varit iväg till Lernia som vanligt på tisdagar, och det var ungefär som det brukar vara.
Sen var jag in en snabbis på ica och köpte mjölk så jag kan göra potatismos tills älsklingen kommer hem :)
Han önskade det redan igår men då hade jag inte stor lust till det, trött och seg och massa disk fanns det.
Då kändes det bättre att skita ner så lite som möjligt i köket...
Men idag blir det Potatismos och ugnsstekt falukorv till middag :)
Så han blir nog nöjd! :)

Har fyndat lite på Tradera föressten :)
Barbapappa kläder till Skorven för 5 kr! Billigt och bra!
plus 20 kr frakt så det kan inte bli bättre!
Har några mer auktioner med bebiskläder som jag budat på så får se om det blir något mer.
Behöver ju ha en del kläder i strl 50-56 men vill inte lägga ner massa pengar på det heller då han växer ur det så fort eller kanske till och med inte kan ha det?!
Det vet man ju inte..

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma :)
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0