Ett gott skratt förlänger livet..

Jag måste ju säga att jag är väldigt road av min lilla fis då och då..
När hon sitter helt still och hoppar skitlångt, det går inte att låta bli och skratta.
En gång hoppa hon från ena sidan av sängen till den andra, för att hon blev rädd när jag flytta min fot liite liiite..
Och nu precis rörde jag också foten och hon hoppa till och ramla ner från vardagsrumsbordet... :P
Det är bara synd att man inte kan fånga sånt på film, ska man skrämma henne med flit blir hon ju inte alls rädd.
Haha typ såhär.. :P
Satt och skumma igenom en ny gravidblogg, och det fanns inlägg om kladdkaka och gud vad sugen jag blev på det!
Undra om man ska orka ta sig för det??
Det är ju inte alls jobbigt, och blir ju sååå gott :P
Väntar på posten, så jag kanske kan få mitt babypaket i strl 50 från hot mama :)
http://minbebis.com/blogg/hotmama/files/2011/09/20110904-103100.jpg
Tror faktiskt att den kom redan igår för brevbäraren ringde på dörren, men jag är ju lite mesig så vågar inte öppna förrän jag kollat vem det är. Och röjde helt att jag var hemma igår då jag lyssna på musik när han kom.
Haha blev säkert ännu dummare, men skit samma.. Får säkert en avi idag istället och hämta ut det på Ica... Det är som det är ;)
Funderar på att fynda lite mer hos henne :)
Vet att kläderna är fina och så gott som knappt använda, och det gillar jag!
Det är så skönt att fynda kläder i det minsta storlekarna då man inte vet om och hur länge han kan ha det :)
Nej nu ska jag ta tag i tanken på kladdkakan och bestämma mig :P
Ska även ta och bädda och dammsuga soffan, har dammsugit resten av lägenheten.
Ska ta och duscha blommorna här hemma också, visserligen ska många slängas i flytten men är fulla med katthår så det kan få sig en dusch iaf :)
Det mesta är bara garderobsblommor och de lever inte alltför länge..två jag har är knappt gröna längre utan ljusgula...
Jaja, ha det fint!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0