Helgmys...

Fick det bli den här helgen :)
Var en sväng till Kolsva i fredags för älsklingen var iväg på annat.
Var upp till mormor och morfar och hälsade på dem, var ett tag sen jag var där.
Skulle sen vidare till en vän men var så trött och seg så kände att jag nog inte var så roligt sällskap.
Får ta igen det sen efter flytten!
Både igår och idag har det bara varit mys med älsklingen.
Igår åt vi lövbiff och egen gjorda potatisklyftor och idag blev det potatisklyftor igen och mörad fläskytterfilé :)
Mums! Sen kikade vi på Rio filmen igår, den var helt okej..
Idag blir det Limitless, få se om den är nå bra :)
Imorgon är det vardag igen!
Veckorna går fort, är i vecka 24 nu!
Och han gör kullerbyttor och sparkar och har sig för fullt i magen :)
Ska ta vara på de två sista veckorna med min lilla fisa nu också... Ska nog försöka fota henne lite.
Har mest dåliga mobilbilder på henne, så dags att ta fram systemkameran tycker jag!
Idag var vi iväg på 80-tals bilträff :)
Var väldigt intressant och fanns en hel del fina bilar, men naturligtvis en del rosthögar också!
Sen blev det en liten biltur runt i Sörmland efteråt.
Åt även Crepés för första gången i mitt liv, och ja.. smaka ju typ pannkaka utan sockret. (har alltid socker i smeten när jag gör pannkakor)
Ha det fint!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0