Hjärtesorg...

Dagen jag absolut inte vill ska komma börjar närma sig med stormsteg..
JAG VILL INTE!!!!
Jag älskar min kisse så fruktansvärt mycket, den finaste katten någonsin och jag vill inte göra mig av med henne.
Men känner att det fungerar inte med både katt och bebis..
Dels får hon inte all uppmärksamhet hon borde, sen kommer man oroa sig för både allergirisk på skorven och kvävningsrisken om hon får för sig att hon kanske vill ligga hos honom och mysa.. Ja jag vet inte..

Så vi har bestämt att vi måste göra oss av med henne och jag har gjort en annons och idag ringde det en och ville komma och titta på henne..
Då blev allt så verkligt :(
Det är ju min lilla fis :'(

Det går liksom inte stänga ute henne ur sovrummet på nätterna, för hennes sovplats är vid min fotända, det är alldeles för taskigt så det går inte heller.

Hela kroppen och hjärtat och allt skriker bara nej! Jag vill ha henne kvar.. Det är så jobbigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0