Jag vill ha fredag idag!

Och visst tusan är det fredag! :)
Sitter här nästan fixad för dagen, utom håret som snart ska få sig en omgång.
Borde egentligen trimma sidecuten men det blir sååå mycket småhår så den får sig en omgång nästa gång jag duschar istället :)
Luktar Hot Mama gör jag också ;)
Köpte mammaklänning på hennes bloppis, satt bättre än jag trodde, så supernöjd!
Snart ska jag åka iväg och hämta Andreas på skolan och sen ska vi iväg och äta lunch och köpa present till Mamma som har fyllt tidigare i veckan sen gå och kika en sväng på IKEA också :)
Blir trevligt!
Sen ska vi som sagt till Mamma och gratta henne.
Sen får vi se vad kvällen bjuder, ska sova där så får se om någon vill umgås med mig ikväll kanske :)
Tänk att tiden alltid går såå himla fort på morgonen!
Gick upp vid åtta och jag har lagom hunnit äta frukost, packa och klätt på mig typ..
Visserligen har jag setat med datorn och tvn en stund men inte så mycket... Jaja det är konstigt ;)
Är alltid så, går alltid upp flera timmar innan jag ska iväg men får alltid stressa sen då jag lyckas dryga ut tiden.
Skorven sparkar och har sig för fullt :)
Lite mindre vissa dagar men känner som sagt av honom något varje dag.
Fick hem mina traderafynd till honom igår och för det priset är jag helnöjd! :)
Jaja, hoppas ni har en toppen helg!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0