Redan torsdag!

Veckorna går riktigt fort faktiskt..
Bara en  och en halv månad kvar tills vi ska flytta.
Och nu har jag bestämt mig, lilla fisen får flytta ut på landet utanför Uppsala.
Där får hon det nog jätte bra, lugnt och skönt för henne.
Vi ska åka och lämna henne, och får se när det blir.. Förmodligen nästa helg, men har henne helst september ut innan jag släpper henne.
men men vi får se helt enkelt :)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt, vikt tvätt och förberett lite mat.
Blir rödspätta, potatis och äggsås idag :)
Så har kokat ägg och potatis... Bara panera och steka fisk och röra ihop såsen!
Skorven rör på sig mycket mer nu iaf, mest hela tiden.
Och jag längtar efter att få träffa honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0