Söndag igen..

Då var det söndag igen då :)
Blir en riktig slappdag idag, ska ta tag i disken.. som vanligt.
Det är en hel del igen eftersom jag bakade i torsdagskväll åt mamma som fyller nästa vecka.
98 Bullar så det ska räcka ett tag ;)
Både åt hennes, hennes mans och lillebrors födelsedag!

Helgen har varit helt okej, har inte hänt speciellt mycket.
Andreas var iväg på rally igår och så är han iväg idag också :)
I fredags tog vi en tur till Kungsängen och tittade på en bil som vi trodde skulle vara ett fynd.
Tyvärr var den inte det, men blev ett besök på Alexandra iaf :D

Sen åkte vi till Köping, tanken var att vi skulle sova där men jag gillar inte alls att sova borta nu sen jag blev gravid.
Och även fast jag inte gör så mycket hemma så blir jag väldigt rastlös och uttråkad när jag inte är hemma.
Så jag tog med mig lillasyster hem och så sov hon och jag här :)
Igår morse tog blev det donken frukost.. Gott gott!
Sen åkte vi till Ica och hämtade ut bilstolen och de andra småsakerna.
Och stolen var helt efter mina förväntningar så jag är nöjd!

Nu har vi det allra viktigaste till lillen.
Det är mest kläder som saknas i mindre storlekar och ytterkläder.
Men har ju som sagt spanat in overaller på H&M får se vad jag bestämmer mig för :)
Tänkte titta på lite åt honom igår men naturligtvis fick jag inte med mitt clubkort och tänker inte lägga pengar förrän jag har det med mig och det är ju inte så bråttom än.

Beställde en ny dator igår, lite smått impulsivt men har ändå funderat på det ett tag men det går inte i längden.
Den här lilla som jag sitter på nu behöver Andreas ha till skolan framöver och min stationära vill inte alls.
Har ingen större lust att försöka starta den 20 ggr typ innan det fungerar.
Och så kommer vi dessutom inte ha plats för databordet när vi har flyttat så nu åker det ut och vi blir mobila! ;)
Det är nog lättare att sitta med laptop när man har fått lillen också sen.
Inte för att jag ska sitta massor men :)

Det blir så bra med flytten också nu.
Kommer flyta på väldigt bra och vi slipper den dubbla hyran iaf till slut :)
Nästa hyresgäst ville flytta så fort som möjligt så det är skönt!
Blir flytt och städ på samma helg, jag brukar vilja engagera mig i nya lägenheten men det är skönt att få allt överstökat i den här gamla först och så snabbt också :)
Eftersom det blir lite bråttom med städ osv så städar jag ur garderober och skåp på en gång när jag tömmer dem och fönstren ska jag ta på utsidan och mitten ett tag innan flytten.
Dels för att man aldrig vet om det hinner komma snö tills vi ska flytta, snön kom ju 6e nov förra året.
Då går det rätt så fort att städa sen :)

Lite tråkigt att läsa detta kanske, men jag bloggar som sagt för min egen skull!
Inte för att få massa läsare, roligt att ni läser verkligen! Inte så jag menar heller men har ju bloggen för att jag ska kunna se tillbaka på graviditeten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0