Trött..

i ögonen, eller känns nästan som jag har legat och sovit men det har jag inte.
Har virkat i någon timme och kommit en liten bit till på vägen. 
Tänkte försöka virka upp det som är kvar av det blåa garnet ikväll.. Får se hur det går då jag fick ruskigt ont i fingrarna.
Men det går lite lättare och bättre nu att virka än vad det gjorde i början :)
Improviserade ihop lite kvällsmat åt mig, gjorde en ost och skinkpaj fast med kyckling istället för skinkan då.
Aldrig provat förut så får se nu snart om det blev gott :)
Behöver rensa ur frysen nu innan flytten, är lättast om den inte är proppfull.. Har mina erfarenheter nu efter 3 flyttar.. :P
Och det är så skönt att slippa ta med något fryst alls, speciellt nu när det är en längre bit att flytta sakerna.
Så man får alltså hålla efter lite nu sista månaden.
Har massa köttfärs och fisk som vi ska hitta på något av också, men det går nog bra!
Får bli lite köttfärssås och köttfärspaj till älsklingen kanske :)
Nej nu ska jag ta och värma på pajen och se om det var något att ha!
Sen tända lite mys och mysa framför tvn tills älsklingen kommer hem.
Han är nog inte hemma förrän 9-10 om jag har tur, så det blir ensam myskväll ikväll men det går bra det med :)
Ska ju även som jag skrev försöka virka slut på garnet jag har så jag kan börja på en ny färg sen.
Imorgon blir det nog en liten tur till västerås och hämta min mobil som varit på lagning och sen kanske ta och kika på det nya köpcentret på erikslund :)
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0